چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-19
تبلیغات
    کد خبر: 14304 |
    تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ | ارسال توسط :
    25 بازدید
    ۰
    2
    ارسال به دوستان
    پ

    حسن ملکی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت به بُعد پژوهشی در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی و اینکه در حال حاضر در این زمینه در کجا قرار گرفته‌ایم، گفت: بخشی از پژوهش‌ها در آموزش و پرورش روی مبانی انجام می‌شود. ما مبانی را مطالعه می‌کنیم و برای طراحی کتاب درسی از آن بهره می‌بریم. در این بخش وضع ما مطلوب است؛ هم پژوهش‌های خوبی انجام شده و می‌گیرد و هم کاربست آن برای کتاب‌های درسی به خوبی پیش می‌رود. مشکل ما در بخشی است که باید این مسئله را تبیین کنیم و به صورت برنامه دربیاوریم که دانش‌آموزان و معلمان را پژوهشگر بار بیاوریم. من اعتقاد دارم که یکی از ابعاد مهم کار ما تمرکز بر همین پژوهشگر بار آمدن دانش‌آموزان است. در این زمینه برنامه‌های جدی را پی می‌گیریم.

    منبع خبر : خبرگزاری مهر

    ادامه خبر...
    بررسی اختلال اضطراب و افسردگی در دانش‌آموزان اصفهانی
    منبع خبر «» است و پایگاه خبری آموزش‌نگار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14304 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  300023496692  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری آموزش‌نگار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    لینک کوتاه خبر:
    ×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری آموزش‌نگار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید