چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۲ / قبل از ظهر / | 2024-02-21
تبلیغات
    کد خبر: 13483 |
    تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱ | ارسال توسط :
    3 بازدید
    ۰
    می پسندم
    ارسال به دوستان
    پ

    به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه ،درآستانه برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم ودوازدهم خرداد۱۴۰۰،بازدید مدیرکل دفتر آموزش های فنی حرفه ای وکاردانش از حوزه های امتحانات نهایی پایه های نهم ودوازدهم استان همدان انجام شد. وی در این بازدید از نزدیک در جریان برگزاری امتحانات نهایی پایه های نهم ودوازدهم ونحوه رعایت دستور […]

    به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش متوسطه ،درآستانه برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم ودوازدهم خرداد۱۴۰۰،بازدید مدیرکل دفتر آموزش های فنی حرفه ای وکاردانش از حوزه های امتحانات نهایی پایه های نهم ودوازدهم استان همدان انجام شد.

    وی در این بازدید از نزدیک در جریان برگزاری امتحانات نهایی پایه های نهم ودوازدهم ونحوه رعایت دستور العمل ها وپروتکل های بهداشتی از فضاها ومحل های برگزاری امتحانات حضوری پایگاههای برگزاری امتحانات پایه های نهم ودوازدهم قرار گرفت.

     سیدمصطفی آذرکیش در جلسه مشترک شورای معاونین استان و روسای شهرستان ها، نواحی و مناطق که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به  ۴ فرمان اخلاقی حضرت علی (ع) به مالک اشتر در  نامه ۵۳ نهج‌البلاغه، اظهار کرد:  این ۴ فرمان شامل داشتن تقوای الهی، مقدم داشتن اطاعت خداوند، یاری آیین خدا با قلب، دست و زبان و غلبه بر هوای نفس است.

       آذرکیش افزود: این ۴ دستور به نوعی برنامه سعادت انسان در دنیا و آخرت است و هرکسی که مسوولیت دارد باید توجه خاصی به آن داشته باشد.

       وی در ادامه با اشاره به اهمیت رهبری آموزشی، تصریح کرد:  تفاوت اصلی بین یک مدیر و یک رهبر آموزشی نوع نگاه آنها به مسائل است و یک مدیر موفق یک رهبر آموزشی موفق به حساب می آید.

    ادامه خبر...
    دستورالعمل تعیین شهریه مدارس ، پیش دبستانی ها و مراکز آموزش و پرورشی غیردولتی ابلاغ شد

       آذرکیش گفت: ما نیاز داریم که وضعیت خودمان را به سمتی ببریم که دارای مدیران توانمند باشیم و مسیرهای توسعه شایستگی را به خوبی طی کنیم.

       وی با تأکید بر تقویت جایگاه شورای مدرسه به عنوان مرجع قانون‌گذاری مهم در واحد آموزشی، اظهار کرد: یک مدیر موفق هم باید منابع را بهینه استفاده کند و هم برنامه های واحد آموزشی را توسعه دهد تا تربیت دانش آموز در تراز سند تحول بنیادین یعنی تربیت تمام ساحتی محقق شود.

       مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند فعالیت های آموزشی و پرورشی در شرایط کرونایی، گفت: یکی از مزیت های کرونا تسریع در استفاده از فن‌آوری های نوین بود که با توجه به تأثیر آن بر آموزش، به نظر می رسد در سال تحصیلی آتی چرخش های تحولی در رویداد های یاددهی- یادگیری را شاهد باشیم.

       آذرکیش با اشاره به برگزاری مطلوب امتحانات نهایی و هماهنگ در استان همدان، تصریح کرد: سیاست ها و اقدامات هماهنگ در سطح استان و مناطق برای برگزاری منظم امتحانات قابل تقدیر است.

    منبع خبر : وزارت آموزش و پرورش

    منبع خبر «» است و پایگاه خبری آموزش‌نگار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 13483 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  300023496692  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری آموزش‌نگار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
      برچسب ها:
    لینک کوتاه خبر:
    ×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری آموزش‌نگار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید