دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-20
تبلیغات
    کد خبر: 62490 |
    تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ | ارسال توسط :
    15 بازدید
    ۰
    3
    ارسال به دوستان
    پ

    رئیس کمیته امداد امام خمینی مهاباد گفت: میزان کمک‌های مردمی در مهاباد امسال در جشن نیکوکاری بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال رسید.

    خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: ۱۴ تا ۲۱ اسفند هرسال به عنوان هفته نیکوکاری نام گذاری شده که امسال مردم خیر مهاباد بازهم از کمک خود به نیازمندان در این هفته دریغ نکردند و ۶۳۰ میلیون تومان را از طریق پایگاه‌های جمع آوری در سطح شهر، واریز بانکی و پاکت‌های اهدایی مدارس در اختیار این نهاد قرار دادند تا صرف امور خیریه نیازمندان شهرستان شود.

    وی افزود: پول جمع آوری شده در بخش‌های کمک هزینه ازدواج، تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و ساخت مسکن مددجویی هزینه می‌شود. همچنین سبد‌های کالا هم از این محل تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

    خضری ادامه داد: حدود ۳۰ میلیون تومان از طریق مدارس جمع آوری شده که به خود مدارس برگرداننده و مدیران مدارس آن را صرف دانش آموزان بی بضاعت و یا نوسازی و تعمیر مدارس می‌کنند.

    ادامه خبر...
    خالی بودن کلاس‌های درس آستارا تکذیب شد

    انتهای پیام / س خ

    میزان کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری در مهاباد

    منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

    منبع خبر «» است و پایگاه خبری آموزش‌نگار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 62490 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  300023496692  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری آموزش‌نگار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    لینک کوتاه خبر:
    ×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری آموزش‌نگار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید